Arkadaşlar hostingerden aldığım domainimi tekrar hostingerden başka bir arkadaşa devretmek istiyorum ücretsiz bir şekilde, mümkün değil mi?
Korumasını kaldırdım fakat kaç gün oldu hala hostingerde "Üzgünüz, bu alan adı zaten başka bir yerde barındırılıyor ve transfer edilemez. " diyor. Başka sitelerde ise 40₺ istiyor.
İlk defa böyle birşey yapacağım. Arkadaşa ücret ödetmeden nasıl üzerine geçiririm?
Edit: isim tescilden whoise baktım, transfer koruması aktif yazıyor ama ben kapattım ve kaç gün geçti. Hala yansımamış whoise