cgkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesekkurler ilginiz için hocam bende yatıracagım fakat herhangi bir konuda sorun yaşarmıyım diye düşünüyordum şuan iş bankasının vadelisine bırakıyorum parayı %8 civarı sanırım 34 gun dokunamıyorum bu biraz mantıklı geldi danısmak istedim
%8 nedir hocam ya İng'ye geçirin paranızı. Hesap açın, %17 veriyor. Günlük veriyor, paranıza da el koymuyor.