tebrikler kardeşim .Ben de uzun zamandan beri araştırıyorum ve ingilizce site açmaya karar verdim ama adsense uyumlu tema bulmakta daha doğrusu uygun fiyata bulmakta zorlanıyorum . Öğrenci oldugum için tema fiyatları çok yüksek geliyo . Sen temanı nerden temin ettin kaç lira ödedin