Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tebrikler kardeşim .Ben de uzun zamandan beri araştırıyorum ve ingilizce site açmaya karar verdim ama adsense uyumlu tema bulmakta daha doğrusu uygun fiyata bulmakta zorlanıyorum . Öğrenci oldugum için tema fiyatları çok yüksek geliyo . Sen temanı nerden temin ettin kaç lira ödedin