Yönetim yine Demet Sağlam Mutlu’da kalmış, ayrıca ufak bir hisse bırakmış kendisine. Şimdi yürekler bir, herkesin aklında tek soru; Personele para dağıtacak mı ? (Bkz: Yemeksepeti) 😅