Fiyatlar çok yüksek bana gelmez. 4000 dakika yı vodafone 89 TL ye veriyor. Sizin dediğinizde 250 TL ye geliyor.
Biz sadece alo demiyoruz, görüşmeleri kayıt ediyoruz, raporlama var. Müşteriler aradığında robot santral karşılıyor, mesai saati vs biraz daha kurumsal kısma dikkat etmeye çalışıyoruz ondan kaynaklı böyle bir hizmet aldık
Öncelik küfür yememek