DJ_JuNiOuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanal Santral: Voip oluyor kısaca. İnternet üzerinden telefonu kullanıyorsun. İster IP telefon al, ister pcye kur, ister telefona.

Valla biz netgsm kullanıyoruz. https://www.netgsm.com.tr/sanal-santral/netsantral.php 4x4'lük paket aldık. 25 iç hat, 10 dış hat mevcut. Konuşma paketlerine ise: https://www.netgsm.com.tr/fiyatlandi...atlandirma.php buradan bakabilirsin.
Fiyatlar çok yüksek bana gelmez. 4000 dakika yı vodafone 89 TL ye veriyor. Sizin dediğinizde 250 TL ye geliyor.