Zamanında bir Call Center firmasının tüm data + arama olaylarını yönetiyordum. Sonuç ne oldu biliyor musun? Hüsran. Patronum milyarlarca TL zarara girdi. Çalışanların maaşları, sigortaları vs. derken bayağı bunalıma girmişti. Bütün olayları yönettiğim için ses kayıtlarını da dinliyordum. Milletin ettiği küfürün haddi hesabı yok. Ayrıca savcılığa şikayet edeceğim diyenler de cabası. Çünkü biliyorsundur ki bir kaç sene önce gelen yasa ile hem mesaj ile, hem de arama ile reklam veya satış yapmak yasaklandı.