14 yaşındayken 50mg ile başlayıp 200mg anti depresan kullanmış birisi olarak söylüyorum ki kesinlikle ama kesinlikle antidepresan kullanmayın. Düşük vs gibi düşünüp 25mg dahi kullanmayın. Şuan 18 yaşındayım ve ilacı bırakalı 2 yıl oldu fakat hala ilacın bıraktığı etkilerle boğuşuyorum. Kekemelik, disleksi, kelime telefuzları gibi sorunlarım var. Bir kısmını atlatmış olsam da ilerki yıllarda tekrar başlayabileceği söyleniyor.
Baba tarafından abim ve bana da geçti bu aşırı sinir fakat sülalede tek ilaç kullanan bendim o da sinirliyken yapıp sinirim geçince sürekli pişmanlıklar yaşadığım içindi. Bence meditasyon gibi ruhunuzu arındıracak şeylere yönelin. Kesinlikle ama kesinlikle ilaç kullanmayın