hocam bir kapıma da aynısı oldu topuzu ayağımla kırmak zorunda kaldım ancak 1 saat uğraştım ve dili falan da kapının içinde sıkıştı. aynısını buna da yapmak istemiyorum çünkü oturduğum yer merkeze uzak bi bölge
kırssan kırılmıyor, çilingir bile çok zoooor açıyor. Vallaha pis iş. Ben en son kapıların üzerine anahtarlrını takmıştım..
bence çilingir 30-40tl keisn çözüm.