Hocam çok uzun yıllardır bu sektördeyim. Bilgi İşlem dediğiniz zaman illa mühendislik olmak zorunda değil ki ben değilim. PDR mezunuyum ayrıca. Ve yıllardır bilgi işlem olarak görev yapıyorum. Öncelikle bilgi işlem denilince özveri ve işini severek yapmak şart. Çünkü ne kadar okursan oku gittiğin her yerde farklı sistemler ve işleyişler olacaktır. Şu an yönettiğim bir sistem var ve aylık 20 milyon Tl (en az) işlem yapılan şirketin bilgi işlemine bakıyorum. Ve her gün yeni bir şeyler öğreniyorum. Sana tavsiyem seviyorsan bu işe emek harcayacaksan gir.