Sistem,network,ağ,sunucu v,s gibi alanlarda kendini geliştirebildiysen bilgi işlem içinde o kadar el verişli olursunuz sonuçta teknik eleman teknisyen olarak iş yapacaksınız. ben kendimde bilgisayar programcılığını bölümünden mezunum 2012 de mezun oldum. insanlar bölümüyle alakalı iş yapmakta zorlanıyor genellikle önemli olan bireyin kendini geliştirme isteği ve yeteneği geriside severek yapacağınız işi seçmenizde bitiyor.