Hangi bölümü isterseniz isteyin, düzenli çalışma gerekiyor böyle sınavlarda başarı için. 10 Ay süreniz var, inanılmaz derecede büyük ve yeterli. Alt yapınız hiç yoksa öncelikle internetten videolu dersleri izleyebilirsiniz. Bu süreci Kasım Ayı'na kadar tamamlamanızı öneririm. Sonrasında Mart Ayı'na kadar konuları bir de kitaptan çalışmanız iyi olacaktır. En son aşamada yani sınava 3 ay kala, haftada en az 3 sınav çözmenizi öneriyorum. Diğer günlerde yaprak testlere yoğunlaşıp, eksiklerinizi tespit edebilirsiniz. Böylece sınav günü geldiğinde soru çözme hızınızı oturtmuş olur, eksiklerinizi de bilirsiniz. Her soruyu çözeceksiniz diye bir kaide yok, zaten her soruyu çözebilecek kapasitede olsanız; bu telaşa girmezdiniz. Ama korkmadan, üşenmeden ve azimli bir şekilde bunları uygularsanız başarıya ulaşırsınız.

Bir de kişisel öneri; zihninizi en rahat ne zaman kullandığınızı tespit etmeye çalışın. Örneğin ablam ilk sene üniversiteye girmemeyi tercih etmişti. Evimiz kalabalık diye 7 ay boyunca sabah 8 de uyur, akşam 4 gibi kalkardı. Saat 23:00-00:00 gibi derse başlar ve yatana kadar çalışırdı. Çünkü ev o saatlerde sessizdi ve onun da en verim aldığı saat buydu. Ben üni. sınavına çalışırken ise okuduğum için daha farklı yöntem izleyip, 20:00-23:00 arası çalışıyordum.