Merhabalar, ben 12. sınıfa geçtim Sosyal Bilimler Lisesinde okuyorum. Malum üniversite sınavı çok yaklaştı 1 yıldan az bir süre kaldı ve ben ne yapacağımı hiç bilmiyorum lisede temelim yok hiç çalışmadım. Yönetim Bilişim Sistemleri istiyorum. Ne yapmalıyım? nasıl çalışmalıyım hiç bilmiyorum yardımcı olabilecek varsa lütfen yardımlarınızı bekliyorum.


Sorularım;
Yönetim Bilişmi Sistemleri Bölümünde Aç Kalırmıyım? Ve Hangi Üniversiteye Gitmeliyim?
Nasıl Ders Çalışmalıyım?