Yaklaşık 10 yıldır Bilgi İşlem bölümlerinde çalışıyor, son 4 yıldır bilgi işlem bölümlerine eleman işe alıyorum. Bugüne kadar ne yazılımcı olsun, ne de sistemci olsun okuduğu yada mezun olduğu bölüme çok fazla bakmadım.
Bir adayı sadece mühendis olduğu için kesinlike işe almam. Mühendislikten ne kadar boş adamlarında mezun olduğunu gördüm ve tecrübe ettim 10 sene içinde.
Deneyim, kendini ne kadar geliştirdiği ve işini severek yaptığını göstermesi çok çok daha önemli.