Şirket talebine göre değişiklik göstermekte hocam. Örneğin Bilgisayar Mühendisliği okuyan arkadaşım var, IT departmanında çalışıyor. Birisi hastanenin bilgi işlem bölümüne girdi. Bir başkası da, yine aynı bölüm ve aynı okuldan mezun olduğu halde BTCTurk için çalışıyor. Ancak ülkemizde programcılık ve yazılımcılık kavramları çok fazla bilinmediğinden, ilanlarda genellikle mühendis arıyorlar. Zaten ülkemizde de mühendis olurken dillerden azar azar öğrettiklerini varsayarsak, Bilgisayar Mühendisliği okumak daha mantıklı gibi.