Doğukan Güven Nomak'ın Web Geliştirici Temelleri adlı kursunu aldım bitirdim.Videolar ve anlatım kaliteli ancak pratiğe dökme konusunda biraz zayıf kalmıştı kurs ama tavsiye edebilirim.