hocam yerleşimi bilmiyoruz daha yeni yeni adsense ekliyoruz bir uzmanını bulsak adsense yerleştiren ama çok para istiyorlar şimdilik koyduk ama kaldıralım fazla rahatsız ediyorsa



Rojhatx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adwords reklamlari mobilde cok ama cok rahatsiz etti beni hemen siteyi terk ettim ekrani takip eden bir reklam var ve kapatilmiyor bana daha cok site reklam koymak icin acilmis geldi.
sizin düşünceniz saygı duyarım..



mustafaersoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siteniz güzel, tebrikler. Mobilden girdiğimde ekranın yarısı reklam oluyor ve zor kapanıyor.
hocam dikkate aldım kaldırdım reklamları. bu arada arkadaşlar teşekkür ederim eksikleri ve olması gerekenleri söylediğiniz için.