hocam yerleşimi bilmiyoruz daha yeni yeni adsense ekliyoruz bir uzmanını bulsak adsense yerleştiren ama çok para istiyorlar şimdilik koyduk ama kaldıralım fazla rahatsız ediyorsa
Adwords reklamlari mobilde cok ama cok rahatsiz etti beni hemen siteyi terk ettim ekrani takip eden bir reklam var ve kapatilmiyor bana daha cok site reklam koymak icin acilmis geldi.
sizin düşünceniz saygı duyarım..
siteniz güzel, tebrikler. Mobilden girdiğimde ekranın yarısı reklam oluyor ve zor kapanıyor.
hocam dikkate aldım kaldırdım reklamları. bu arada arkadaşlar teşekkür ederim eksikleri ve olması gerekenleri söylediğiniz için.