CreedLeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerden yere vurulursa elbette cihaz ölür, sadece Mate 10 Lite için değil diğer bazı modeller içinde bu böyle, bizler normal kullanıcıyız düşse düşse elimizden veya cebimizden çıkarırken düşer, bende de oldu cep mesafesinden düştü ama kılıf olduğu için sorun olmadı, 2 ay ekran koruyucusu yoktu onda da büyük şeyler olmadı. 18:9 ekranın tadına bu cihazda aldım, bundan önce ki cihazımda Huawei G7, Huawei G8 modelleri idi. Ben Huawei'yi beğeniyorum sağlam cihazlar üretiyorlar. Alınca pişman olmazsınız oyununuzu da oynarsınız işlerinizi de olduk rahat yaparsınız. Kamera olarak zaten denecek bir şey yok oldukça iş görür ben fotoğrafçılıkla da uğraşmaktayım, cihaz bana haliyle yetiyor, kendi sitemiz için videolar çekiyorum YouTube'a video kaliteside oldukça iyi ve ses kaydıda.
anladım saolun