özellikleri bakımından ısınma pil durumu vs. nasıl
ısınma donma vs sıkıntısı yok. Kamera yı açıkçası çok kullanmadım 1-2 çekim yaptım o da güzeldi yani orada da bir sıkıntı yaşamadım. Tek sıkıntı şarj konusu. Beklediğim kadar performans alamıyorum açıkçası. Sabah 100 de 100 ile evden çıkıyorum akşam eve geldiğimde yüzde 5 kalmıs oluyor. Tabi telefonu çok kullanıyorum ama yeni bir telefon biraz daha idare etmeliydi gibi geliyor.