Ayrıntılar bölümüne gelip ordan cpu'yu en çok kullanan uygulamaların bir görüntüsünü ekleyebilir misiniz konuya?
birde

windows + r ( veya başlatta tıklayıp çalıştıra girin ) winver.exe yazıp çalıştırır mısınız onunda bir ekran görüntüsünü ekleyin konuya