doguizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel yorumunuz ve ince mesajınız için sonsuz teşekkürler. Her daim bekleriz
Geç dönüş yaptım kusura bakmayın.
Ne demek doğu hocam Bu arada yen tasarımınz hayırlı olsun..Siteye daha çok dinaizm katmışsınız