Çoğu üye internet ile uğraşan, twitch izleyen vb genç kitlelere sallamış.
İnanılmaz bir toplumuz işin gerçeği bu.

1 hafta da 38 ders saati olan bir okulun 32 saat bilgisayar ile alakalı programlama, grafik vb ders alan bir öğrenciye üniversite sınavında gelip edebiyat sorularını çözmesini beklemek öğrencinin yanlışı.
2 senelik yatay geçiş hakkımızın tam sınava 1 ay kala iptal olması öğrencinin yanlışı.
Her sene hamur ile oynar gibi eğitim sistemi ile oynamak öğrencinin yanlışı.
Güzel mantık tebrikler.

Lise de 2. 3. ve 4. sınıfı bölüm birincisi olarak bitirmiş bir öğrenciyim.Orta okul sonrasında Grafik Tasarım ile tanışıp, para kazanıp ev bakması gereken bir insan evladıyım.
Kusura bakmayın ama eğitim sistemi bu şekilde ilerlerken balığa gelip ağaca tırman diyemezsiniz.Bu bir insan ayıbıdır.

Tamamen kendi fikrim ve eleştirim.Yanlış bir kelamda bulunduysam affola.

İyi forumlar.