Bu sene sınav sisteminde büyük bir değişiklik yapıldığını gördüm. Daha önce bilgiye ve soru çözme yöntemlerine yönelik sorular yer alıyordu. Normalde 5DK de çözeceğiniz sorunun yöntemini bilirseniz 1DKden kısa sürede çözebiliyordunuz. Dolayısıyla test çözme yöntemlerinde uzman olan kişiler ancak zamanı yetirebiliyordu. Bu sene ise bir değişiklik yapıp normalden sorduklarından çok daha fazla mantık soruları sormuşlardı bu aslında iyi birşey. Test yöntemlerine değilde konulara hakim olan kişiler bu şekilde ayrıldı. Ortalamaların aşırı düşük olmasınında sebebinin bu olduğunu görüyorum, daha önce test çözme yöntemlerinde kendini geliştirenler afalladı diyebilirim.