Okumayacak adamı zorla okutmaya kalkarsan bu ortalamalar çıkar. Eğitim sisteminde sorun var evet. Herkes üniversiteye girmeliymiş gibi algı var. 2000 yılı öncesi eğitim sistemi daha kaliteliydi bana göre