ÖSYM bu sene ön değerlendirme raporunu önceki senelere göre daha detaylı yayınladı. Haber içeriğine tam olarak bakmadım ama genel olarak bakınca sadece birkaç sayısal veriye bakılarak yorum yapılmış. Özellikle doğru cevap yüzde dağılım tablolarının birinci ve ikinci sınava göre incelenip ardından liselere göre puan ortalaması ve yığınsal tablolara göre incelenmesi gerektiğini düşünüyorum.

Yorum yapmadan önce bu tabloyu detaylıca incelemenizi tavsiye ederim. https://dokuman.osym.gov.tr/pdfdokum...r_31072018.pdf