DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kullandığımız sitenin gayet kaliteli hatta üst kalitede bir site olduğunu düşünüyorum... hani iddialı bir site olmasa zaten umursamazdım...
Çok kaliteli bir sitenin SEO'sunu yapıyoruz. Hiti çok fazla ve çok fazla da kullanıcısı bulunuyor. Yıldız almak istiyoruz biz de ancak yıldız olayının bir çözümü yok. Üstte arkadaşın ifade ettiği gibi buna google karar veriyor. Kalkıp 1 aylık siteye de verdiğini gördüm. Yabancı SEO forumlarında da ve SEOMOZ gibi sitelerde de bu durumu araştırdık, onlar da farklı bir şey söylemiyor. Yani çözümsüz bir şey bu... Google istediği zaman yıldızı alırsınız...