SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saçma ve hiçte komik değil, beyimiz akademisyen olabilir khk ile atılırım heyecanlı olur falan demiş, terörist akademisyen olursan atılmak değil asılmak müstehak olur senni gibilerine, devlet senin kafanda birine 2.500TL maaş vereceğine 2.500 ağaç ekse çevreye daha faydalı bir iş yapmış olur.
Hocam çok fazla şeyapmamak lazım. Gerçek değil sonuçta. Bu röportaj olsaydı evet saçma bi röportaj olurdu İzliyorum geçiyorum. Zaten dediklerinizde gayet de haklısınız.