Sınavlarda gözetmenlik yapan biri olarak söylüyorum bugüne kadar gördüğüm en güzel ve anlamlı sınavdı. Eğer bizim eğitim sistemimiz öğrencileri bu mantıktaki soruları çözmeye yönelik yani mantığını kullanmaya yönelik eğitirse inanılmaz bir gelişim sağlarız.
Mevcut durumda eğitim sistemi yanlış, değerlendirme sistemi doğru. Umarım eğitim konusunda da en kısa zamanda yeni ve anlamlı atılımlar yapılır.