Burada konu altında ders çalışmayan, vaktini sürekli internette ya da elinde telefonla geçirp başarısız olan gençlere suç atan arkadaşlar olmuş.
Bu çocuklar eğer ders çalışmak yerine başka şeylerle uğraşıyorlarsa, eğitimlerini 2. plana atıyorlarsa burada da suç okul ve ailede aldıkları eğitimindir zaten. Sen çocuklarına başarılı olmaları için yapmaları gerekeni öğretemiyorsan eğer ülke olarak ondan sonra çok ağlarsın vay efendim çocuklar okumuyor, çalışmıyor diye.