eğitim suçlu çalışmayan değil.
Sakın çalışmayın.İnternet yok sizin evinizde çalışacak binlerce videonuz yok.Elinizde telefonlar 15-10 gb paketleriniz yok.
Salak mısınız abi çalışacaksınız.
Face var,instagram twitter var.Yapmamaıza gerek yokki.Ne yani i phonemi üretelim gerek yok.
Ya sistem bozuk abi.
Abi hükümet kötü.
Abi Dindar olacaksın.
Abi Dini kullanıp iş yapanlar adiler.
Abi sağcılar pis.
Abi solcular pis.

Bu ülkedeki çoğu kişi çok şeyi hakederken çoğu kişnin vatan haininden farkı yok