İlk kez sorularını beğendiğim bir sınav gördüm Türkiye'de işin açıkçası (TYT için konuşuyorum). Soru tiplerinin eğitim sistemiyle örtüşmediği bir gerçek lakin TYT'de iyi puanları gerçekten hak edenlerin aldığını düşünüyorum.