Ben hiç beğenmedim , sekmeler çok kalın olmuş sekme başlılarını fazla yuvarlamışlar chromenin en karakteristik yeriydi o sekmeler şimdi firefox un eski kıvrımları gibi olmuş o sekme butonunun yeri çok kötü olmuş en solda basıyorsun sekme en sağda açılıyor bari sekmede butona yakın açılsaydı ,tasarım olarak en iyi browser kesinlikle yandex browser alt yapı olarak chromium kullanıyor zaten eklenti kısımında da bir sıkıntı yok denemeyen varsa bir göz atsın