Merak ettiğim soru radoreye yüklenildiği şekilde netinternete'de yüklenilicek mi ?
O kadar övüp bitiremediğiniz netinternet'de görüldüğü gibi böyle teknik sorunlar olabiliyor.
Umarım tez zamanda çözüme kovuşur tüm mağduriyetler giderilir.
Tüm netinternet kullanıcılarına geçmiş olsun.