Merak ettiğim soru radoreye yüklenildiği şekilde netinternete'de yüklenilicek mi ?

O kadar övüp bitiremediğiniz netinternet'de görüldüğü gibi böyle teknik sorunlar olabiliyor.

Umarım tez zamanda çözüme kovuşur tüm mağduriyetler giderilir.

Tüm netinternet kullanıcılarına geçmiş olsun.