Hocam merhaba;
Görüş sorup farklı görüşleri de kendi görüşüne iknaya çabalıyorsun gibi.
3k makale elbette teslim edebilirsin bahsettiğin şekilde;
ben 2007 - 2008 sene aralığından bu yana sesli yazarken ortaya çıkardığım işlerden hiç tatmin olmadım.
Ortaya çıkan işleri beğenen olabileceği gibi, farklı iş kollarının farklı ihtiyaçlarını giderebilecek on numara programlar olabilir bunlar.
Farklı görüşleri ikna çabasından daha çok şuan konuyada "not" olarak eklediğim bölümdede açıkladığım gibi diğer kişilerin yaptıkları bence konuyla alakalı bir görüş bildirmek değil "sesi yazıya dökerek" çalışmayı "aklınıza geleni direk makaleye eklemek, düşünmeden birşeyler üretmek" gibi bir anlam ifade ettiklerini düşündüğümden dolayı karşılık olarak yazdım. Çünkü diğer 2 arkadaşın kurduğu cümleden ben normalde insanların konuşurken düşünemediklerini veya bir düşünce üretmek için kesinlikle insanın ağzının hareket etmemesi gibi anlamlar çıkardım. Benimki iknadan daha çok tepki vermekti. Çünkü "Anlık düşünce ile makale yazılmaz. Üzerinde düşünülmeyen yazıdan hayr gelmez. " cümlesi ile sesli olarak makale yazmanın en ufacık bir alakası yok. Anlık düşünce ile bir sesi yazıya dönüştüren program kullanma arasında bir ilişki nasıl kurulabilir ki ? Makale üretmenin adabı yöntemi bellidir zaten. Sizin makaleye ekleyeceğiniz cümleyi kafanızda oluşturduktan sonra metne dönüştüreceğiniz yöntem ile alakalı bir yorum bekliyordum ben. Buradaki yorumlar daha çok konunun yanlış anlaşıldığının işareti bence. Bende insanlara konuda ne demek istediğimi anlatmaya çalıştığımdan karşılık veriyorum. Bir ikna çabası yok kesinlikle. Mesela siz ne güzel söylemişsiniz bi dönem kullandım ancak tatmin olmadım kesinlikle güzel bir yorum ve yaklaşım. Konuyu anlamış ve yorum yapmışsınız. Düşünce berraklığı, anlık düşünce gibi cümlelerin konuyla bir alakası yok.