Koskoca büyük datacenterler bu kesintiyi kendileri yaşıyorlarsa burada en büyük hata kendilerindedir. Ülkede, T-NAP, DE-CİX, Cogent, Seabone gibi diğer ISS'ler de var. Sadece bir lokasyona bağlı çalışmak ne derece doğru bu tartışılır. Bu diğer ISS'ler ile çalışılıp bir çok yerden hizmet alındığında kesinti çok zor yaşanır