Benim fransa lokasyon. Sifir kayip 😉
Türk telekom yurtdışı bağlantısı koptuğunda napacaksın? Türk telekom tekel gibi birşey onda sorun olduğunda herkes patlıyor. Gelip burada yurtdışını övmenin anlamı yok. Benim de yurtdışında sunucularım var ama öyle alakasız konuda yazıyorsunuz ki anlam vermek mümkün değil.