RBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok da doğru olduğunu düşünmüyorum buranın.
İngilizce hepsini %100 özgün çıkartıyor. Sıkıntılı gibi geldi banada.



toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hiç acmadım ben ilkokulu zor bitirdim
Bir şeyi bitirmenize gerek yok. Biten bir şeyde yok. Hayat devam ediyor.