Bu gidişle düşmesi çok zor. Dolar biraz daha yükselirse tekrar faiz arttırımı gelir.
Şimdiden çekip parayı faize koyarsaniz fazla zarar etmezsiniz.
düşmesi bence şuan için çok zor. Sanırım hükümetin bir el atması gerek buna.Gerçi buda tartışılır da neyse.. Ayağımızı yorganımıza göre uzatacaz yada hayaller ile yaşamaya devam edeceğiz