Çok yıprandık gerçekten, çok üzgünüz.
2,5 senedir yaşamadığımız problemi son 14 saattir yaşıyoruz.
Çözüm konusunda ne müdahale şansımız var, ne de Netinternet dışında birileriyle görüşüp bilgi alabilme.Netinternet'inde yapabileceği birşey yok, sorun kendilerinden kaynaklanmıyor. Bu işin bu kadar uzamasının sebebi Türk Telekom'un bilgisiz ve tembel teknik personele sahip olmasıdır. İsminde Türk geçmesine rağmen Türkiye'ye ve günümüz teknolojisine yakışan bir telekomünikasyon firması değildir!
Umuyoruz ki en kısa sürede kalıcı olarak düzelir.
Router config etmeyi bir txt dosyası içine kaydedip, unuttuğunda ne yapacağını bilmeyen cihazı resetleyip sıfırdan kuran, arıza çıktığında cihazı reset atıp kurmaktan başka birşey bilmeyen ama karşınıza geçip size network öğreten, ripe dediğinde o ne ya diyen bir teknik ekibe sahip olan Türk Telekom'mu çözecek. Bence biraz zor. İçeride kalan bir kaç gerçekten işi bilen adam olmasa halimiz içler acısı.