Çok yıprandık gerçekten, çok üzgünüz.

2,5 senedir yaşamadığımız problemi son 14 saattir yaşıyoruz.
Çözüm konusunda ne müdahale şansımız var, ne de Netinternet dışında birileriyle görüşüp bilgi alabilme.Netinternet'inde yapabileceği birşey yok, sorun kendilerinden kaynaklanmıyor. Bu işin bu kadar uzamasının sebebi Türk Telekom'un bilgisiz ve tembel teknik personele sahip olmasıdır. İsminde Türk geçmesine rağmen Türkiye'ye ve günümüz teknolojisine yakışan bir telekomünikasyon firması değildir!

Umuyoruz ki en kısa sürede kalıcı olarak düzelir.