BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam birçok bolum icin hakli olabilirsiniz fakat benim istedigim hukuk, psikoloji için hala nereden mezun oldugun önemli sanirim.

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Genelleme yaptım ben aslında konuyla ilgili. "Ne insanlar görüyorum en pahalı, en kaliteli okuldan iyi puanlarla mezun olup, içi bomboş olan." kısmını da o yüzden söylemiştim.

Örnek veriyorum, mesela hukuk alanında üst seviye olarak bilinen x okulundan iyi bir notla mezun olursun ama sektörle ilgili hiç bir gelişmeyi/yeniliği/farklı vizyonlara sahip insanları..vs takip etmezsin ve bu er yada geç yaptığın işe yansır. Hadi diyelim öyle veye böyle kapağı muhteşem bir şirkete attın, zannediyor musun ki bu vatandaş bahsi geçen işyerinde uzun bir süre çalışabilrsin

Benim görüşüme göre istisnasız her sektörde yukarıda bahsettiğim "kendini geliştirmeye açık ve meraklı olma" özelliği geçerlidir, geçerli olmalıdır.

Şu var tabii, okulu boş iş olarak mı görüyorum? Tabii ki hayır. Okul yapacağın işin temelini atar, gerisini sana bırakır. Okulun her şeyi kötü olsa bile, ne alacağını bilen bir öğrenci ihtiyacı olanı okuduğu süre içinde alıp, mezun olmaya bakmalı bence.