Aynı sorunu bende Verdiyen de yaşıyorum. Büyük ihtimalle aynı yerde barınıyorlar. Çok can sıkıcı bir durum. Tam yedek alıcam, sistemleri gidiyor. Bu kesintilerden dolayı bir veri kaybı olmaz umarım.