YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık okuldan çok, kendini geliştirmeye ne kadar gayretli olduğunla doğru ortantılı bir durum var günümüz şartlarında. Ne insanlar görüyorum en pahalı, en kaliteli okuldan iyi puanlarla mezun olup içi bomboş olan.

O yüzden okulu amaç değil de, araç olarak görmek gerekiyor bana göre. Asıl önemli nokta senin ne kadar meraklı ve kendini geliştirmeye açık olduğun. İşverenler de buna bakıyor zaten Okula gelene kadar bir çok kıstas var artık işe alımlarda.
Hocam birçok bolum icin hakli olabilirsiniz fakat benim istedigim hukuk, psikoloji için hala nereden mezun oldugun önemli sanirim.

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi