Turhost firmasını kötüleyemem ama neye göre Alastyr firmasını yanına koyamıyorsunuz? İmzanınzdaki referans linkinden dolayı olsa gerek.
Ya da şöyle sorayım; her iki firmayı da kullandınız mı? Kullandıysanız, sizi ney memnun etmedi, bu bilgileri paylaşırsanız insanlar daha iyi karar verebilir. Konuyu açan arkadaş Turhost firmasından memnun kalmadığını belirtmiş.
Sen niye gerildinki kardeşim ? Beni alıntılamana gerek yok. Kendin denediysen kendi yorumunu yap geç.
Evet ben iki firmayı da denemiş biriyim. Kurumsal olan tüm firmaları da denedim. Alastyr'de kurduğum siteler yavaştı. Ayrıca herşeyi destek talebinde bulunmaktan nefret ediyorum. php limitleri gibi. Domain transferinde bile destek talebi açıyorsun karşılıklı ordan geri mesaj geliyor tekrar onay atıyorsun falan. Ben istediğime kolayca ulaşabileceğim şeyleri seviyorum. Turhost bunları zaten maksimumda veriyor hız açısından üstüne yok. Destek talebine cevapları da gayet hızlı. Ayrıca sürekli müşteri haline geldiğinizde güzel indirimler yapıyorlar.