Adsenseden iyi veriyor diye bir kavram kullanamazsınız çünkü adsenesnin sabit bir tarifesi yok. 1 tıklamaya 0.05 kuruş da verebiliyor 3$ da.
Sanırım konuları karıştırdınız
Konuya gelirsek ;
Hocam konuşmak konuşmak ve sadece konuşmak. başka birşeyle mutlu edemezsiniz.