Yakın arkadaşlarımdan birisi görme engelli. Çok değerli bir arkadaşım. Muhabbet en çok sevdikleri şeylerden birisidir. Mesela biz sürekli açık alanlardaki cafelere gideriz hava güzel olduğunda bir de çay olursa çok keyifli oluyor. Araçla gezeriz sıkıldığında memur olduğu için hafta sonlarında arada gece yemeğe çıkarız. Mesela 4 senedir maçlara gidiyoruz iç sahadaki hiç bir maçı kaçırmadık bu sene yine öyle yapacağız. Ben arada pozisyonu anlatırım o maçın durumunu sorar o heyecan bile yetiyor. He bir de herşeyi düzenli ona göre hareket etmek lazım. TVde takip ettiği programlar var,radyodaki haberleri dinler. Kısacası ilgi göster herşeyi unuturlar. Ben çok mutlu oluyorum onunla gezdiğimde. Onu görme engelli değilde bizden gibi birisi olması için elimden geleni yapıyorum çünkü onlar bize Allahın emaneti. Siz de çeşitli aktiviteler yaparak bu sıkıntıyı giderebilirsiniz. Tek tavsiyem dedenizin değerini bilin.