Hocam öncelikle Allah şifa versin diyorum çok geçmiş olsun. Benim dedem de görme engelli ve yaşı ileri olduğu için ayağa dahi kalkamıyor. Ben de işten güçten fırsat bularak haftada bir yokluyorum ve ben de sıkılmış görüyorum onu. Fakat biraz eskide yaptığı şeylerin muhabbetini açınca keyifli keyifli anlatmaya başlıyor ve ben de anlattığı yerlerle alakalı sorular sorarak daha da iştahlı anlatmasını sağlıyorum. Bence bol bol muhabbet edebilirsiniz onunla eskilerden. Av zamanlarını balık zamanlarını size anlatabilir. Onun dışında teknolojik açıdan hiçbir fikrim yok maalesef. Tekrardan geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Sevgiler