Merhaba arkadaşlar,

Dedem yaklaşık 4 senedir görme engelli surekli yanında kalamiyorum. Her gittiğimde ne kadar çok sıkıldığını anlayabiliyorum. Eskiden cok fazla balığa, ava vs giderdi. Yerinde durmaya hiç alışık değil yani. Sıkıntısıni az da olsa gidermek için neler yapabilirim. Görme engellilerin hayatini kolaylastirmak icin ne tür teklonojiler mevcut? Bana yardımcı olursanız hem büyük bir sevaba girmiş olursunuz hemde yaşlı bir adami cok mutlu etmis olursunuz. Yardımlarınızı bekliyorum, simdiden sonsuz teşekkürler