ermanaltind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen bu şekil, her iki ns kaydı için girin
yalnız benim kullandığım panelde süre yok, varsa süresiz falan yapın son kısmı Baktım şimdi süresiz yapmayın kısa süre olması daha iyimiş, dns cache ile ilgili birşeymiş
sağolun hocam teşekkür ederim.yaptım bakalım olur inşallah