ermanaltind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ns.domain
olarak kullandığınız domain için a kaydı oluşturmanız gerekiyor
bunu domaini satın aldığınız panelde yapmalısınız
hangi firmada kayıtlı
kullandığınız NS yi a kaydı olarak girmeniz gerekecek
Yanlış anlamadıysam şu şekildemi hocam ​http://prntscr.com/kbwhst​​​