ns.domain
olarak kullandığınız domain için a kaydı oluşturmanız gerekiyor
bunu domaini satın aldığınız panelde yapmalısınız
hangi firmada kayıtlı
kullandığınız NS yi a kaydı olarak girmeniz gerekecek
Yanlış anlamadıysam şu şekildemi hocam
http://prntscr.com/kbwhst